Bezorgen
Je vindt hier antwoord op je vragen over de bezorging van je bestelling.
Wanneer wordt mijn pakket gratis bezorgd?
Gratis bezorging voor Nederland en België: voor bestellingen met een orderwaarde vanaf 30 euro bij bezorging op een afhaalpunt.
Gratis bezorging voor Duitsland: voor bestellingen met een orderwaarde vanaf 50 euro bij bezorging op een afhaalpunt.
Wat zijn de verzendkosten?
De bijdrage aan de verzendkosten is als volgt voor levering op een thuisadres:
Nederland | € 5,95 |
België | € 5,95 |
Duitsland | € 7,95 |
De bijdrage aan de verzendkosten is als volgt voor levering op een afhaalpunt:
Nederland | € 4,95 |
België | € 4,95 |
Duitsland | € 6,95 |
Dit geldt voor zendingen onder een orderwaarde van € 30,- voor Nederland en België en € 50,- voor Duitsland.
Naar overige landen kan enkel op speciaal verzoek worden verstuurd. De verzendkosten zullen dan vooraf door ons berekend worden en gecommuniceerd worden aan jou als klant.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kan kiezen tussen bezorging op afleveradres of bezorging bij een afhaalpunt.
Wil je het pakketje niet thuis laten bezorgen omdat je die dag bijv. moet werken dan kan je ervoor kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Kies bij verzendmethode voor ‘Afhalen bij afhaalpunt’ en selecteer het afhaalpunt naar keuze. Je ontvangt een mail wanneer het pakketje daar voor je klaar ligt.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Het streven is om alle bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur zijn geplaatst en betaald, op dezelfde dag aan de vervoerder aan te bieden. Bestellingen die op zaterdag of zondag zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. Wij kunnen helaas geen garantie geven wat betreft onze postpartijen.
Bestellingen voor het buitenland hebben een langere levertijd. Ook deze bestellingen kun je traceren via de link in de verzendbevestiging.
Tijdens feestdagen, sale periode zoals Black Friday en de lanceringen van nieuwe collecties is het drukker dan normaal. Ondanks de drukte doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken en versturen. Houd er rekening mee dat het pakket later bij geleverd wordt dan dat je van ons gewend bent.
Hoe volg ik een bestelling?
Je krijgt van ons een aantal e-mails om je op de hoogte te houden van de voortgang van je bestelling. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een mail met een track en trace. Op het moment dat het pakket is gescand bij de vervoerder kan je de actuele bezorgstatus inzien. De track en trace zal dus niet direct een resultaat opleveren, pas nádat deze gescand is bij de vervoerder.
Bestellingen voor het buitenland hebben een langere levertijd. Ook deze bestellingen kun je traceren via de link in de verzendbevestiging.
Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Indien je bestelling niet is bezorgd, vragen we je eerst om enkele stappen te ondernemen. Controleer de trackinginformatie van je bestelling via de link die we je per mail hebben verstrekt.
Treft de bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen zij het pakket bij de buren of bij een afhaalpunt. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het afhaalpunt.
Als dit niet lukt en er problemen blijven, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om te helpen en een passende oplossing te vinden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons.
Tip: Als je wilt garanderen dat je pakket veilig wordt bezorgd, is de keuze voor een afhaalpunt de best optie.