• Op werkdagen voor 13 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Gratis levering vanaf €20,-
  • 14 dagen bedenktijd

    Klantenservice & contact

    De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

     


    Algemene vragen

    1.1 Op welke temperatuur mag ik Dirkje kleding wassen?

    We begrijpen dat de kleding die je gekocht hebt mooi moeten blijven na het wassen. Niet alle kleding heeft dezelfde wasvoorschriften. Daarom is het belangrijk om van te voren het wasetiket goed te bestuderen en de instructies op te volgen.

    Voor de meeste artikelen geldt: op 30° wassen, 1 puntje strijken, geen droogtrommel of chemisch reinigen. Controleer echter altijd even het wasvoorschrift. 

    1.2 Hebben jullie ook eigen winkels van Dirkje?

    Nee, Dirkje heeft geen eigen brand store, maar wordt wel in winkels verkocht. Binnenkort vind je op de webshop onze store locator.

    1.3 Waarom is een artikel niet verkrijgbaar in de webshop?

    Helaas kan het zo zijn, dat een artikel niet in de webshop verkrijgbaar is. 

    Dit kan twee redenen hebben: 

    1. Het artikel is helemaal uitverkocht. 

    2. Het artikel is niet leverbaar. Helaas zijn er door COVID-19 vanuit de leverancier een aantal artikelen niet uitgeleverd die wel in onze catalogus staan. We vinden dit ook erg spijtig en hopen dat je een andere leuke keuze kan maken uit de artikelen van de collectie. 

    Op dit moment staat alleen onze Bio Cotton en Basics collectie online. Daarna zal er ook twee keer per jaar de lente/zomer en wintercollectie online komen. 

     

    Bestellen

    2.1 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

    Helaas is het niet mogelijk om je bestelling bij ons op kantoor op te halen. 

    2.2 Hoe plaats ik een bestelling?

    1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje;
    2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
    3. Vervolgens klik je op bestelling afronden;
    4. Maak een gast account aan, registreer je als nieuwe klant of login als je al klant bent;
    5. Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
    6. Wanneer je gegevens kloppen, klik je op betalen;
    7. Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

    2.3 Ik heb mijn item gekocht vóór de sale. Krijg ik alsnog de korting?

    Wij begrijpen dat het vervelend is dat bepaalde items nu afgeprijsd zijn en niet op het moment dat jij iets kocht. Helaas kunnen wij hier achteraf niets meer aan doen en geen kortingen verlenen met terugwerkende kracht op orders van vóór de sale. Je bent nu in ieder geval wel verzekerd van je gewenste item. Als je zou wachten loop je de kans dat een item uitverkocht raakt of jouw maar uit  voorraad is.

    2.4 Het kortingspercentage is verhoogd, wat nu?

    Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en geen extra kortingen verlenen met terugwerkende kracht op orders die al tijdens de sale zijn geplaatst. Wij begrijpen dat het vervelend is dat bepaalde items nu nog meer afgeprijsd zijn dan op het moment dat jij het item kocht. Maar je bent nu in ieder geval wel verzekerd van je gewenste item en hebt het gekocht met korting. Als je zou wachten loop je kans dat een item uitverkocht raakt of jouw maat uit voorraad is.

    Verzending & bezorging

    3.1 Wat zijn de verzendkosten?

    De standaard verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland zijn € 3,95 per order en gratis vanaf € 20,-.

    Naar overige landen kan enkel op speciaal verzoek verstuurd worden. De verzendkosten zullen dan vooraf door ons berekend worden en gecommuniceerd worden aan jou als klant. 

    3.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wij streven ernaar alle bestellingen die op een werkdag voor 13.00 uur geplaatst zijn, dezelfde werkdag te versturen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. Bestellingen die worden gedaan rond de feestdagen en/of in het weekend, kunnen een langere levertijd hebben. Alle artikelen die wij online verkopen, zijn op het moment dat de producten online worden gezet, ook voorradig en leverbaar vanuit het magazijn. Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen. Het kan daarom sporadisch voorkomen dat een product alsnog uitverkocht is.

    3.3 Welke verzendmaatschappij gebruikt Dirkje?

    De pakketten worden bezorgd door DHL.

    3.4 Hoe laat komt de bezorger?

    Via de track- & trace-code kun je het pakket volgen. Deze ontvang je nadat je een bestelling hebt geplaatst.Aangezien de pakketten pas gescand worden bij ontvangst door DHL, kan het even duren voordat de track & trace-code werkt.

    Retourneren

    4.1 Hoe retourneer ik?

    Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan  je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden (binnen 14 dagen). 

    Klik hier voor meer informatie over retourneren.

    4.2 Hoeveel dagen heb ik recht op retour?

    Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan  je verwachting voldoen, dan kan dit geretourneerd worden binnen 14 dagen.

    4.3 Kan ik Dirkje kleding die ik in een winkel koop ook via jullie retourneren?

    Als je kleding van Dirkje hebt gekocht bij een verkooppunt, kun je hiermee teruggaan naar het verkooppunt waar je het gekocht hebt. Zij zullen je verder helpen!

    4.4 Kan ik Dirkje kleding die ik online koop ook retourneren in een winkel?

    Nee, als je kleding van Dirkje online hebt gekocht en deze wilt retourneren dan kan dit enkel via onze webshop. 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen